Değişim veya İade işlemlerinizi mağazalarımızdan veya web sayfamızdan hesabınıza giriş yaptıktan sonra ''Değişim veya İade Taleplerim'' adımından kolayca yapabilirsiniz.
Değişim veya İade yaptığımda kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
''Yurtiçi Kargo'' aracılığı ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. SÖZLEŞME NO: 5788 21 580
Üründe hata veya defo varsa kargo parasını biz ödemiş olacağız. Bunun dışında herhangi bir sebeple iade veya değişim talep ettiğinizde, tarafımızdan ödenmiş olan kargo ücreti ve masraflar düşülerek para iadesi yapılacaktır.
İade işlemlerinde kesinti olur mu?
Hayır, Şebnem Şahin'den yapacağınız alışverişlerinizde iade gönderdiğiniz ürünler, satın almış olduğunuz tutar üzerinden iade edilecektir. Satın almış olduğunuz ürünlerin iade tutarından herhangi kesinti olmayacaktır. Yalnızca kargo ücreti düşülmektedir. Bu ücreti Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş belirlemektedir. Sizden kargo teslim alındıktan sonra ağırlık/desi gibi faktörler dikkate alınarak fiyatı belirlemekte ve fatura etmektedirler. Bu ücret sizlere iade olacak olan tutardan düşülecektir.
Ürün kargo ücretleri alıcıya aittir. (gidiş - geliş) ve eğer tercih ettiyseniz kapıda ödeme bedeli tarafınızdan ödenmesi gerekmektedir.
Genel Şartlar;
1.- Satın alınan her bir ürün için; 14 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile iade, değişim hakkına sahipsiniz.
2.- İade ve değişim için, ürünün kullanılmamış, etikletleri takılı, ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
3.- Ürün kargo ücretleri alıcıya aittir, ancak hatalı yada kusurlu ürünlerde kargo ücreti bize aittir.
4.- İade ürünlerinizde size sistem tarafından otomatik olarak para iadeniz yapılacaktır.
5.- Değişim işlemi yapılmadığından, değişim isteyen müşterilerimiz ürünün istediği bedenini ya da farklı bir ürün istiyorlarsa tekrar satın alma işlemi yapmalıdırlar.
6.- İadeler ödeme yönteminize göre geri ödenecektir.
Bütün bunların dışında herhangi bir sorununuz olursa, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Amacımız alışveriş deneyiminizi mükemmel kılmaktır.